Klikavec bloguje Vše o online reklamě

youtubelogo 2

Pokročilé měření videoreklam na YouTube

Chcete vědět, kolik lidí přišlo na Vaše stránky po zhlédnutí videoreklamy? Kolik lidí po zhlédnutí nakoupilo? Lidé se přes video málokdy prokliknou na vaše stránky – v účtu tak u videokampaní vidíte velmi zkreslené...

2017-03-08_0813 8

Co je Google Data Studio

Chcete mít přehled co se děje ve vašich účtech? Nebaví vás pořád dělat ruční reporty? Řešení je jednoduché – automatické dashboardy v Google Data Studio, které je od Března 2017 dostupné pro všechny. Jak...

unnamed 0

Retail @ Google 2016

15. a 16. června proběhla v centrále Google v Dublinu konference určená pro největší eshopy a agentury v Evropě a já jsem měl možnost se zúčastnit za parfums.cz. Akci bylo možné sledovat na Twitteru pod hashtagem #RetailGoogle...

2016-01-27_1027 1

Vlastní metriky v Google AdWords

V Google Analytics již nějakou dobu můžeme používat vlastní (vypočítané) metriky – nyní jsme se dočkali i v Google AdWords. Konečně se nemusíme dívat na to škaredé číslo u ROAS a přemýšlet kolik %...

Jeden produkt - různé fotky 13

9 tipů pro Google Nákupy

Google Nákupy (Shopping/PLA) jsou s námi už nějaký ten pátek – za tu dobu se staly nepostradatelným nástrojem pro propagaci produktů na Google a žádný eshop se bez této služby neobejde. My s PLA...

2015-10-22_1458 0

Vyhledávací stránky partnerů Google

Říkáte si občas, že Vám kampaně jedou nějak divně? Průměrná pozice je špatná, a přitom reklamy vidíte pořád na prvním místě. CTR je nízké, ale jste si jistí relevancí KW i skvěle napsaného textu...

2015-10-14_1023 2

Produktové inzeráty v Skliku

Dnes (19.10.2015) byla do ostrého provozu spuštěna nová funkce v Skliku – Produktové inzeráty! Jedná se víceméně o kopii Google Shopping kampaní – ve vyhledávání na Seznam.cz se nyní budou zobrazovat i produktové inzeráty...

Dynamická reklama parfums.sk 2

Dynamický remarketing ve 4 krocích

Dlouhou dobu bylo možné nastavit dynamický remarketing pouze v zemích s podporou Merchant Center – a v ostatních zemích měli smůlu. Před nějakou dobou však Google umožnil vytvořit dynamické reklamy ve všech zemích. Nyní...

hero-overview 0

Certifikát Google Trusted Stores

Google nabízí hodně nástrojů pro eshopy – jedním z nich je i certifikát Google Trusted Stores (GTS), který můžete získat pro svůj eshop (zatím však pouze v Austrálii, Francii, Německu, Japonsku, UK a USA)...

DSA 5

DSA – 5 tipů pro pokročilé nastavení

DSA – neboli Dynamic Search Ads – je speciální druh kampaně v AdWords, kde se nenastavují klíčová slova. Jak tedy Google pozná, kdy má zobrazovat Vaši reklamu? Jednoduše – robot Google už má Váš...

bing-ads-logo 2

Bing Product Ads (PLA)

O Bingu se u nás příliš nemluví – proč by taky mělo, když jej u nás používá cca 2 % lidí. V USA je však situace zcela jiná a Bing tam má daleko větší...

adwordsextensions_5 1

AdWords Ad Customizers

  Chtěli jste někdy použít do inzerátu údaje, které se často mění (cena, datum, značka…), ale něchtěli jste každou úpravou přijít o historii statistik inzerátu? Nyní je zde jednoduché řešení, které lze i automatizovat...