AdWords beta: rozšíření o výzvu

Již nějaký ten pátek testujeme novou funkci (betaverzi) v AdWords – Rozšíření o výzvu. Jedná se o krátké 25 znakové sdělení rozšiřující inzeráty na úrovni účtu/kampaně/sestavy. Rozšíření vypadá takto:

Takto vypadá inzerát s rozšířením o výzvu

Takto vypadá inzerát s rozšířením o výzvu

Výzva nelze prokliknout, proto je toto rozšíření vhodné spíše pro konkurenční výhody, nebo krátká sdělení. Jedná se o zajímavý doplněk k rozšíření o podstránky a jsem zvědavý, jestli se to uchytí do ostrého provozu. Zatím (25.6.2014) se toto rozšíření zobrazuje u cca 30 % zobrazení ve vyhledávání, takže těžko hodnotit, zda to má nějaký efekt na CTR, popř. CR. Uvidíme co na to Google…

Využili byste takové rozšíření? Co si o tom myslíte? Pokud máte nějaký nápad, jak by se dalo rozšíření o výzvu využít lépe, tak sem s ním 🙂

 

 

Podělte se s ostatními...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

You may also like...

3 komentářů

  1. Markéta napsal:

    To je zajímavý, že se vám to zobrazuje tak málo. Nám se to v ČR za poslední týden zobrazilo z více než 40% na top pozicích a jsme schopni i vyhodnotit, jaký to má efekt.

    • Matěj Slavík napsal:

      Koukám na to znova a za poslední týden je to cca 30 % – koukal jsem předtím jen na celkové statistiky 🙂

      • Jirka napsal:

        Řekl bych že se to nevylučuje – jestli vás oba správně chápu, tak Markéta počítá % jenom z TOP pozic a vy ze všech zobrazení, pak máte logicky menší čísla.

Napsat komentář: Markéta Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *