Cíl: nový návštěvník

Mnozí z Vás používají remarketing, ale ne každý ví, že lze remarketingové seznamy také vyloučit z obsahových kampaní. Můžete tak pomocí kampaní cílit pouze na návštěvníky, kteří u Vás nikdy nebyli. A ty pak dále oslovovat pomocí remarketingu. Jak na to?

Vyloučení seznamů

Sklik

V Skliku můžeme seznamy vyloučit na úrovni Kampaně, nebo Sestavy. Je to jednoduché a rychlé, stačí si otevřít kampaň/sestavu a kliknout na Vyloučené seznamy/kombinace

Sklik - vyloučení seznamu

Sklik – vyloučení seznamu na úrovni kampaně

Sklik - na úrovni sestavy

Sklik – na úrovni sestavy

 

AdWords

V AdWords musíte trochu více hledat, ale jinak je to také záležitost na pár chvil. Na kartě Reklamní síť si rozklikneme Zájmy a remarketing a ve spodní části obrazovky nalezneme tlačítko pro vyloučení publik. Seznamy můžeme, stejně jako u Skliku, vylučovat na úrovni kampaně, či sestavy.

AdWords - vyloučení seznamu

AdWords – vyloučení seznamu

Pokud používáte remarketingové kampaně, tak doporučuji u ostatních obsahových kampaní seznamy vylučovat – zajistíte tak, že se Vašemu publiku budou vždy zobrazovat remarketingové inzeráty, a ne obecné inzeráty v obsahové síti.

 

 

Podělte se s ostatními...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *