Již nějaký ten pátek testujeme novou funkci (betaverzi) v AdWords – Rozšíření o výzvu. Jedná se o krátké 25 znakové sdělení rozšiřující inzeráty na úrovni účtu/kampaně/sestavy. Rozšíření vypadá takto:
Výzva nelze prokliknout, proto je toto rozšíření vhodné spíše pro konkurenční výhody, nebo krátká sdělení. Jedná se o zajímavý doplněk k rozšíření o podstránky a jsem zvědavý, jestli se to uchytí do ostrého provozu. Zatím (25.6.2014) se toto rozšíření zobrazuje u cca 30 % zobrazení ve vyhledávání, takže těžko hodnotit, zda to má nějaký efekt na CTR, popř. CR. Uvidíme co na to Google…
Využili byste takové rozšíření? Co si o tom myslíte? Pokud máte nějaký nápad, jak by se dalo rozšíření o výzvu využít lépe, tak sem s ním 🙂
To je zajímavý, že se vám to zobrazuje tak málo. Nám se to v ČR za poslední týden zobrazilo z více než 40% na top pozicích a jsme schopni i vyhodnotit, jaký to má efekt.
Koukám na to znova a za poslední týden je to cca 30 % – koukal jsem předtím jen na celkové statistiky 🙂
Řekl bych že se to nevylučuje – jestli vás oba správně chápu, tak Markéta počítá % jenom z TOP pozic a vy ze všech zobrazení, pak máte logicky menší čísla.