Jak na PPC účty – od založení až po nasdílení

Jako správci kampaní se běžně setkáváme se dvěma typy klientů, a to 1) novými klienty, kteří ještě nikdy neinzerovali v PPC systémech a potřebují vytvořit nové účty, a 2) otřelí inzerenti, se kterými si potřebujeme jejich účty nasdílet. Jak na to si ukážeme u dvou nejčastěji využívaných PPC systémů – Sklik a AdWords.

1. Jak založit nové PPC účty

Sklik

1. Na adrese registrace.seznam.cz/own si vytvořte nový účet (může se použít jakýkoliv email, který již běžně používáte)

sklik registrace

Vytvoření Sklik účtu

2. Seznam zašle na daný email potvrzovací odkaz

3. Na www.sklik.cz se přihlaste do Skliku a odsouhlaste smluvní podmínky

4. Stejnými přihlašovacími údaji se na penezenka.seznam.cz zaregistrujte do Seznam Peněženky a dobijte kredit

dobit-kredit

Dobití kreditu do Skliku

 

AdWords

1. Na adrese accounts.google.com si vytvořte nový účet

google-ucet

Vytvoření Google účtu

 

2. Nezapomeňte zadat exitující tel. číslo pro případné ověření

3. Pozor na vyplnění data narození – udávejte takové, aby váš věk, byť smyšlený, byl více než 18 let

4. Ověřte svůj účet pomocí SMS

5. Ověřte svůj účet proklikem na odkaz, který vám přijde na Gmail (bude to ten samý účet a heslo, jaké jste právě vytvořili)

6. Nastavte si Fakturaci (najdete v Menu pod Ozubeným kolečkem) a vyplňte potřebné údaje (podrobnosti najdete zde: https://support.google.com/adwords/answer/1704418?hl=cs).

fakturace

Nastavení fakturace v AdWords

 

2. Jak nasdílet PPC účty

Sklik

1. Přihlaste se do svého Sklikového účtu

2. V Menu pod vaším emailem klikněte na Nastavení

3. Vyplňte Jméno účtu (emailová adresa), který by měl mít k vám přístup

4. Jako Typ akce vyberte Nabídnout přístup

5. A nakonec zvolte Úroveň přístupu – nejčastěji budete volit možnost Čtení a zápis (umožňuje provádět úpravy v kampani)

6. Odeslat a je hotovo!

V Menu v záložce Zprávy poté ten, kterému jste nabídli přístup, uvidí ve svém účtu vaší žádost, kterou Schválí.  Tento postup je možný i opačně, pak stačí, když vás správce kampaně ze svého účtu požádá o přístup do vašeho účtu a vy nyní budete ten, který přístup schválí.

nastveni pristupu

Nabídnutí přístupu k Sklikovému účtu

 

AdWords

K nasdílení vašeho účtu s jiným účtem je možné využít 2 způsoby, a to:

Nasdílení přístupu

1. V účtu AdWords pod Ozubeným kolečkem vyberte položku Nastavení účtu a poté Přístup k účtu

2. Klikněte na +Uživatelé, vyplňte potřebné údaje a pro správce zvolte jako úroveň přístupu Standardní přístup

pristup k uctu adw

Udělení přístupu k AdWords účtu

 

Propojení přes Číslo zákazníka

Pravděpodobně ale správce kampaní využívá účet Klientského centra (MCC), postačí tedy poslat správci tzv. Číslo zákazníka (10 místné číslo ve tvaru 123-456-7890 pod vaší emailovou adresou přímo v účtu). Jakmile si vás správce propojí, přijde vám nabídka k odsouhlasení přístupu. Tu najdete opět pod Ozubeným kolem – Přístup K účtu – Správcovské účty a schválíte.

mcc

Schválení propojeného účtu s MMC správce

 

Podělte se s ostatními...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *